Filmy morderstwo, biseksualizm

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje morderstwo, biseksualizm. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Wyoming, 1963 rok. Między dwoma pasterzami owiec wybucha płomienny romans, a utrzymywanie go w tajemnicy rzuca się cieniem na ich relacje rodzinne.
W sprawie Cathrine Tramell (Sharon Stone), oskarżonej o zamordowanie kochanka, zaangażowany zostaje uznany londyński psychiatra, Robert Glass (David Morrisey). Jego zadaniem jest udowodnienie, jak groźna jest znana nam z pierwszej części erotycznego thrillera wszech czasów, autorka bestsellerowych kryminałów. Zafascynowany Cathrine wbrew swoim zasadom i ostrzeżeniom pozwala na jej na uwodzicielska grę w trakcie dochodzenia. Zdaje sobie sprawę, że stracił kontrolę nad sytuacją, dopiero gdy ginąć zaczną kolejne osoby z jego najbliższego otoczenia. Opisane przez Cathrine morderstwa, jak wiemy, potrafią przenosić się z literackiej fikcji do realnego życia…


W San Francisco zostaje popełnione brutalne morderstwo na tle seksualnym. Prowadzący śledztwo detektyw Nick Curran (Michael Douglas) odkrywa, że pisarka Catherine Trammell (Sharon Stone) opisała podobną zbrodnię w swojej ostatniej powieści. Nick podejrzewa ją o popełnienie morderstwa, lecz mimo to nawiązuje z nią romans.

Uwikłani

6,2
Skandalizująca historia bogatej rodziny Baekeland, w której wyrafinowana estetyka przenika się z niszczącą siłą obsesji, elegancja zderza się z przemocą. Film, który powstał na podstawie powieści Natalie Robinson i Stevena M. L. Aronsona pokazuje prawdziwą, choć niezwykłą, historię Barbary Daly (Julianne Moore). Wżeniła się ona w klasę wyższą, poślubiając dziedzica fortuny twórców bakelitu, Brooksa Baekelanda. Piękna i charyzmatyczna kobieta zupełnie nie pasowała do powściągliwego męża, a narodziny ich jedynego potomka, Tony'ego, zachwiały jeszcze bardziej podstawami niestabilnego i burzliwego małżeństwa. Czując odrzucenie ojca, chłopiec zbliżał się do równie osamotnionej matki, a relacje tych dwojga z czasem stawały się coraz bardziej skomplikowane i kontrowersyjne.
W trakcie podróży statkiem po Morzu Śródziemnym sparaliżowany Amerykanin na wózku Oskar, i jego młoda, francuska żona Mimi, poznają parę Anglików: Fionę i Nigela, znudzonych sobą po siedmiu latach małżeństwa, ale nazbyt skrępowanych gorsetem konwenansów, by na chwilę dać się ponieść tłumionym namiętnościom. Przez kilka kolejnych wieczorów Oskar opowiada Nigelowi, z ekshibicjonistyczną wręcz szczerością, dzieje swojego związku z Mimi. Początkowo zgorszony, potem coraz bardziej zaintrygowany Anglik, nie potrafi sobie odmówić kolejnych wizyt w kajucie Oskara, ulegając zarazem coraz większej fascynacji jego ponętną żoną.
Rzymski wódz, Tytus Andronikus, wraca zwycięski z długiej kampanii przeciw barbarzyńcom. Tradycja każe, by w czasie triumfu złożył w ofierze jednego z jeńców. Wierny obyczajom, Tytus wybiera najstarszego syna królowej Gotów, Tamory i, głuchy na jej błagania, dopełnia ofiary. Tymczasem Tamora zostaje wyniesiona do władzy przez amoralnego i zepsutego do szpiku cesarza Saturnina. Jej dwaj synowie, Chiron i Demetriusz, dokonują zemsty na jedynej córce Tytusa, Lawinii. Tak zaczyna się najdziksza i najbardziej krwawa z szekspirowskich tragedii. Opowieść o zemście za zemstę, o obłędzie, o ideałach, które przestały cokolwiek znaczyć. Opowieść o człowieku, który w imię najwyższych wartości splamił sobie ręce niewinną krwią i przemienił Wieczny Rzym w piekło na ziemi.
Prowokujący portret Markiza De Sade - głośnego i kontrowersyjnego pisarza, który rzucił wyzwanie zarówno władzom kościelnym, jak i państwowym osiemnastowiecznej Francji.W swej kryjówce, z dala od świata, Markiz o płodnym umyśle tworzy swe perwersyjne opowieści, z pomocą pokojówki, pięknej i prostodusznej Madeleine. Kiedy ich związek wychodzi na jaw, dochodzi do mącącej porządek publiczny i prowokacyjnej konfrontacji pomiędzy wolnością wypowiedzi jednego człowieka, a cenzurą i potrzebą zwierzchnictwa państwa.

Basen

6,5
Thriller erotyczny rozgrywający się w plenerach południowej Francji. Sarah (Charlotte Rampling), angielska autorka kryminałów, ma na koncie serię bestsellerów, które przyniosły jej sławę i pieniądze, ale nie zaspokoiły twórczych ambicji. Jest sfrustrowana i zniechęcona. Rozmawia o tym ze swym wydawcą, Johnem (Charles Dance), a ten proponuje, by oderwała się od codzienności i wyjechała na czas pisania kolejnej książki do jego domu w Prowansji. Wraz ze zmianą miejsca akcji zmienia się też kolorystyka filmu - zgaszone, surowe barwy Londynu ustępują miejsca ciepłym, rozświetlonym kolorom Luberon, gdzie autorka odpoczywa i szybko rozpoczyna pracę nad nową powieścią. Jej spokój zostaje jednak zburzony niezapowiedzianym przyjazdem córki Johna, Julie (Ludivine Sagnier). Zuchwałe zachowanie młodej dziewczyny i jej całkowity brak jakichkolwiek zahamowań bardzo irytują Sarah, co w końcu doprowadza do wzajemnej wrogości. Im dłużej jednak pisarka obserwuje dziewczynę, tym bardziej jest jej ciekawa. A ciekawość podsyca wyobraźnię, wyzwala seksualne sny i marzenia...

Spartakus

7,6
Spartakus, jak większość Traków, po przegranej wojnie z Rzymem trafia do niewoli. Za swoją buntowniczą postawę trafia do szkoły gladiatorów. Pewnego dnia dla uciechy arystokracji ma zabić swojego przyjaciela. Nie chcąc tego zrobić wszczyna bunt w szkole, który szybko przeradza się w powstanie niewolników. Wiedząc, że jedynym ratunkiem dla nich jest ucieczka z Rzymu niewolnicy pod wodzą Spartakusa zawierają układ z piratami. Ale Rzymskie legiony nie mają zamiaru pozwolić im na ucieczkę.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…